icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-instagram icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq icon-maps Vimeo

V&SH klaar voor de toekomst met een modern ERP en HRM systeem

Actueel | 08 maart 2021
Het is zover, we zijn live met het nieuwe ERP systeem en zetten daarmee, naast de implementatie vorig jaar van een nieuw HRM systeem - een grote stap vooruit. V&SH wil de energietransitie helpen realiseren en is daar nu optimaal voor ingericht. Het helpt ons om op een vooruitstrevende maar ook praktische manier de doelstellingen van onze klanten te realiseren.

Waarde toevoegen voor onze klanten

De ontwikkelingen in de maatschappij gaan razendsnel. Het realiseren van de doelstellingen voor de transitie naar duurzame energie wordt met steeds grotere voortvarendheid en innovativiteit aangepakt; ontwikkelingen op gebied van elektra, energie van windmolenparken, zonneparken, warmtenetwerken, H2 leidingen en waterstoftoepassingen, in dit alles kan V&SH een belangrijke rol spelen. Om mee te kunnen met de snelheid waarmee de energietransitie gerealiseerd moet worden, was een modernisering van onze systemen en werkwijzen noodzakelijk. Daarnaast wil Visser & Smit Hanab met haar klanten een meer onderscheidende digitaliseringsstrategie realiseren. Daarom hebben we het afgelopen jaar de basis gelegd voor een nieuw ERP en HRM systeem om zo in staat te zijn meer waarde toe te voegen voor onze klanten. Het systeem faciliteert ook een meer efficiënte integratie met onze leveranciers.

Onze mensen moeten het doen

Na de inwerkperiode willen we dat onze medewerkers minder tijd kwijt zijn aan administratie en meer focus hebben op een veilige uitvoering van onze werken buiten. Er is hard gewerkt om dit mogelijk te maken en in meer dan 300 trainingen is iedereen opgeleid om met het nieuwe systeem te werken. Het zal niet allemaal meteen vlekkeloos verlopen, daar houden we rekening mee. We hebben een hele organisatie staan om de juiste ondersteuning te bieden.

Indien u als klant of leverancier problemen ondervindt tijdens deze overgangsperiode in maart/april 2021, meldt dit dan via de normale kanalen of mail naar info@vshanab.nl